Tuesday, August 31, 2010

Alhamdulillah - semuanya selesai dengan baik

Alhamdulillah, semua rancangan berlangsung dengan baik. Sekitar 1500 orang anak Kedah di Lembah kelang hadir menjayakan majlis berbuka puasa dan mendengar taklimat daripada YAB Dato' Seri MB kelmarin. Antara yang hadir ialah bekas menteri pelancongan, Tan Sri Kadir Sheikh Fadzir, Dato' Nazri Abdullah (x-NSTP), Dato' Dr Abd Razak Awang Kechik (bekas Pengarah Kesihatan Perak/Hospital K Lumpur), Dato' Najmi Ahmad (bekas Pengarah KAGAT)EXCO kerajaan Negeri, Ahli-Ahli Parlimen, ahli-ahli perniagaan, pegawai kanan kerajaan, pelajar IPT dan lain-lain.
.
Sebagai Pengarah Program, Saya ingin merakamkan ribuan terima kasih di atas kehadiran dan semua Ahli JAwatankuasa serta petugas yang bertungkus-lumus menjayakan majlis ini. Terima kasih juga kepada MBPJ yang menyediakan tempat dan memberi diskaun.
.
Sdr Amin, Pengerusi Jawatankuasa Penaja Persatuan Anak Kedah Kuala Lumpur juga berucap pada majlis itu, dan kita doakan semoga persatuan itu yang sedang didaftarkan dapat berfungsi dengan berkesan bagi manfaat rakyat Kedah di lembah Kelang dan pihak Kerajaan Negeri.
.
Tahun depan kita jayakan majlis yang lebih besar lagi, InsyaAllah.
.

No comments:

Post a Comment