Friday, February 10, 2012

Saya Hanya Ada Blog Ini- Tiada Yang Lain

Ada pihak cuba memfitnah dengan membuat blog dan menggunakan gambar saya sebagai profilenya. Saya tidak tahu dia siapa tetapi dia cuba menggunakan saya untuk mengutuk dan memfitnah rektor KUIN Prfo Dato' Wira Dr Jamil Osman. Berbagai tuduhan dilemparkan kepada kepimpinan KUIN melalui bolg itu.

Dengan ini saya menafikan penglibatan saya dengan blog itu, dan saya beri tempoh 24 jam bermula jam 8 pagi esok, 10 Feb 2012, untuk pihak yang tidak bertanggungjawab itu berhenti menggunakan gambar saya sebagai profil pemiliknya. Beliau juga dituntut memohon maaf secara terbuka dan segera membetulkan keadaan. saya akan membuat laporan polis dan melapor kepada Suruhanjaya Multimedia dan Komunikasi di atas perbuatannya itu.

Sekian.

No comments:

Post a Comment