Tuesday, September 22, 2009

ADA ORANG TOLONG JAWAB DALAM EMAIL...SAYA PERTURUNKAN SAJA...JANGAN MARAAAAAH HA.

Saya terbaca komen dalam shout! blog saudara ada orang macam maki hamun tak puas hati jawapan dan maklumat berkaitan sekolah pondok Pak Ya. Dia kata saudara hentam Hj Najib. Saya statement saudara dalam Sinar Harian hari rabu lepas, tak ada pula saudara menghentam sesiapa. Nama dia pun tak disebut. Saudara hanya memberikan penjelasan dan sebab-sebab pondok Pak Ya tak dapat sumbangan, tak kan itu pun tak boleh! Depa tu maksum ka?
Saya pun baca gak statement Hj Najib minggu sebelum tu, dahsyat dia kata kat kerajaan, sama dengan BN...ini mana boleh terima. Kawan tu pun guna guest saja, boh la nama betoi, baru kita tau sapa kot guaq ni yang dok bela sangat si Hj Najib tu.
Dia pun pi kait dengan iklan tudung la apa la..kita perati kot jalan, banyak iklan baru dah bertudung, adibah noor, pontinak sundal malam, eizlyn dan ramai lagi di kedah jadi model pakai tudung. Apa lagi depa nak...pelan pelan laaaa.
Kami kot Guaq ni tau laa apa pasai dia tu marah sangat...diam lagi baik, kalau orang dedah hampa sama...kot tak cukup tanah nak lari kot..
P/S: Saya tidak edit sebarang huruf dari email sahabat yang tolong jawab tuduhan en Guest yang mendakwa itu ini dalam shout! saya (saya dah delete). Saya tak ada niat apa-apa selain memberikan penjelasan dan data-data untuk dibuat pertimbangan..supaya jelas, inilah sebab musabab sekolah Bt 16 tak termasuk dalam senarai penerima bantuan. Harap Maklum.

No comments:

Post a Comment