Wednesday, August 1, 2012

Macam-macam Usaha memfitnah Orang- Serlahkan Kejahatan

Terhegeh-hegeh mamat padihantu edit gambaq entah dari mana... Cuba sedaya upaya memberi imej buruk kepada kerajaan negeri Kedah... Sampai UMNO pun tak sanggup mengaku kabilah depa lagi...kabilah apa dia ni laaa niii... Dah terdesak sangat nampaknya dia ni sorang ...kesiannnn!

Cuba tengok foto ni..kan matawang indon tu... Nak memburukkan orang sampai tak dak benda boleh percaya. Ni petanda tabiat jahat blogger yang malas cari bahan, hanya menghasilkan bahan dari nafsu ammarah  yang bersarang dalam hatinya. Untuk apa dia melakukan hal ini semua? Nak orang percaya, nak berkarya, nak mencapai hasrat melepaskan geram, balas dendam, gila glamour, atau cari makan? Makan lah dari hasil yang baik, nescaya ada barakah. Barangkali pakai strategi buat2 gila untuk selamatkan diri... Boleh hantaq Tanjung Rambutan.

Ada sedikit kemahiran yang Allah bagi, tapi guna untuk menghasilkan kerosakan... Kan menempah binasa namanya tuuu..kalau bukan sekarang, mungkin pada masa akan datang, kalau tak terjadi di sini, mungkin di sana!

1 comment:

  1. Sebenarnya Tuan belum tahu siapa yang membuat tuan menjadi busuk dan dibenci.... Tuan nanti bila tuan tidak duduk kat kerusi tu baru tuan akan tahu.. tunggu kalau tak percaya

    ReplyDelete