Monday, January 17, 2011

Takziah Kedahlanie

Agak lama juga saya tidak mengakses internet dan meneliti perkembangan blog dan website. Setelah beberapa kali gagal masuk, saya tertanya-tanya apa terjadi...hingga MB tanya apa jadi dengan KedahLanie? Aik! Saya heran juga...bila MB tau pasal KedahLanie! Rupanya anak lelakinya selalu dok buka bagi bos tengok. Saya email tanya apa jadi...ooooo dah kena bom pulak dah. Takziahlah kepada KedahLanie... tentu ada kesan besaq yang dicetuskan oleh team kedahlanie hingga orang hantaq bom mai.

Saya dapat akses Kedahlanie hari ni melalui http//kedahlanie.co.cc Tahniah sebab dapat cover cepat. Moga dapat hit angka lama yang berjuta-juta tu. Jangan bom tu dari pada iklan 'barang besaq' sampai meletup! Kalau sampai melembong, tentu boleh meletup.

2 comments:

  1. terima kasih laa kerana prihatin..
    nak buat camna benda laris dipasaran
    terra tuu laaa....

    terima kasih kerana prihatin....
    ingatkan dah lupa dah almaklumlah..
    lama tak dengaq habaq berita...
    anyway..alhamdulillah kami dah kembali
    w/pon apa cabaran melanda insya'allah
    demi negeri kedah tercinta dan malaysia
    yg disayangi kami kan cuba bangun semula

    OK TQ
    klik dua link nie insya'allah
    anda akan jumpa dimana kedahlanie..
    http://www.kedahlanie.info @ http://kedahlanie.co.cc
    ADMIN KedahLanie

    p/s: kirim salam kat MB....

    ReplyDelete
  2. Kepada Admin Kedahlanie, tahniah kerana berjaya memberi kesan sehingga dirasakan oleh pihak tertentu menggugat kedudukan mereka yg terus terusan dok menipu rakyat Kedah.

    Bagi saya, pihak yg melepaskan bom tersebut tersilap langkah. Rakyat akan lagi melayari Kedahlanie dan pasti akan menuduh pihak tersebut dah tak mampu menangkis kebenaran.

    Teruskan dengan berita2 yg tidak disiarkan di Utusan Meloya, Berita Hairan dan TV3suku. Saya pasti akan terus menyokong kepimpinan YAB Ustaz.

    p/s: Tuan empunya blog, anda ni ex-student SSMJ ker?

    ReplyDelete